ضمانت

ضمانت اصالت کالا

درمودو نمایندگی رسمی تمام برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی داخل فروشگاه را داراست و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا، قیمت نمایندگی و تاریخ انقضای درست محصول با اطمینان توسط درمودو تضمین می شود.

ضمانت تاریخ انقضا
تمامی کالاهای ایرانی موجود در درمودو بالای 12 ماه و کالاهای خارجی موجود در درمودو، بالای 6 ماه تاریخ انقضا دارند و این تاریخ انقضا تضمین می شود. در صورتی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد، تاریخ انقضای آن در صفحه محصول و در فاکتور اعلام می شود و به اطلاع مشتری می رسد تا مشتری با آگاهی کامل از شرایط خاص کالا خرید انجام دهد.
ضمانت دریافت کالای سالم
در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. بنابراین لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای اطلاع از نحوه بازگشت کالا، گزینه "نحوه مرجوعی کالا" را مطالعه نمایید.
شرایط ضمانت بازگشت رایگان کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد. هزینه بازگشت کالا به دلیل انصراف از خرید به عهده مشتری می‌باشد. توجه کنید در صورتی که با انصراف از خرید و بازگرداندن کالا، شرط اولیه ارسال رایگان را نقض شود، هزینه ارسال از مبلغ محصول کسر شده و مابقی برای شما واریز می‌شود.

ضمانت تطابق کالا با سایت به چه معنا است؟

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین می‌کنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته می‌شود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده می‌شود.

نحوه خرید و راهنمای کاربری

چگونه در سایت ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام در سایت درمودو، تنها شماره همراه یا ایمیل شما کافیست. بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید، و با شماره همراه خود ثبت نام نمایید.
نحوه انتخاب کالا

از نوار منوی بالای سایت به دسته بندی یا برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا، روش مصرف و نظرات کاربران دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن "افزودن به سبد خرید" کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.

نحوه خرید محصول

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

نحوه پرداخت

برای خرید از سایت، پرداخت به صورت اینترنتی و یا کارت به کارت امکان پذیر است.

امکان پرداخت اینترنتی ندارم
اگر به هر دلیلی امکان پرداخت اینترنتی را ندارید، می توانید هزینه بسته را کارت به کارت نمایید، اما توجه کنید سبد خرید شما تنها برای مدت کوتاهی رزرو می شود. بنابراین اگر می خواهید هزینه را به صورت کارت به کارت پرداخت نمایید لازم است سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید، سپس با پشتیبانی تماس بگیرید، کارت به کارت را انجام دهید و شماره پیگیری یا رسید واریز را به پشتیبانی اعلام نمایید.

ارسال و تحویل

نحوه ارسال در تهران

سفارشات ارسالی به تهران با پیک موتری، پست و تیپاکس ارسال می شود. پیک فقط برای مناطق 22 گانه تهران بزرگ امکان پذیر است.

نحوه ارسال به شهرستان ها

محصولات با پست پیشتاز یا تیپاکس به شهرستان ارسال می شود و بسته 3 تا 5 روز کاری به دستتان می رسد.

ارسال رایگان
خرید بالای 2 میلیون تومان، رایگان بسته‌بندی و ارسال می‌شود؛ و برای خرید زیر 2 میلیون تومان، هزینه بسته‌بندی و ارسال با پیک یا پست بستگی به محدوده آدرس، حجم و وزن بسته است.
محصولی با مزیت "ارسال رایگان" در سبد من است
اگر محصولی در سبد خود دارید که مزیت "ارسال رایگان "دارد، هزینه ارسالی پرداخت نخواهید کرد و ارسال برای شما به طور کامل رایگان خواهد بود.
نحوه اطلاع از کد پیگیری مرسوله
اگر کالا توسط پست یا تیپاکس برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست یا تیپاکس، کد پیگیری برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

بازگشت کالا

شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا
به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با پشتیبانی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
نحوه مرجوعی کالا
برای بازگرداندن کالا الزم است ابتدا موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهید. با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید تا درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط پشتیبانی برای ما ارسال کنید.
نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده
برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با پشتیبانی هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق واتس اپ یا تلگرام برای پشتیبانی فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با پشتیبانی هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید درمودو در تهران و یا پست یا تیپاکس، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.